2020-03-15 19:42:00 Raspored nastave za ponedjeljak, 16. ožujka 2020. Poštovani roditelji i učenici, obzirom da je sutra razdoblje testiranja učenici imaju nekoliko obveza: Razredna nastava prati program na HRT 3 prema ovom rasporedu:
Upute i dodatne zadatke uputit će razrednici roditeljima u grupu. Mogu to sutra još biti i samo dogovori o kanalima komunikacije i načinima dostave zadataka za učenike. Ako ne možete pratiti HRT 3 na tv prijemniku, možete ga pratiti i na računalu na linku: https://hrti.hrt.hr/live/tv Obzirom da je to samo probno razdoblje važno je da se snađete i organizirate, pronađete kanale. Predmetna nastava prati on line emisije na Sportskoj televiziji (može i na računalu na linku Sportske televizije ili na Sportskoj televiziji na tv prijemniku). Napomena: Ako netko nema HRT3 i Sportsku tv, postoji rješenje. Za gledanje svih HRT programa instalirajte HRT OTT aplikaciju ili idite preko preglednika na hrti stranicu. Ulogirajte se sa facebook računom i možete vraćati program unatrag Pritom se kvaliteta slike prilagođava vašoj internet brzini pa ne bi trebalo biti prekida. Za gledanje Sportske tv prilažem link koji za sad radi. https://sptv.hr/uzivo Raspored predmeta za svaki razred je OVDJE ili kliknite na sliku Raspored sati u prilogu. Nakon što odgledaju emisije tijekom dana dobit će zadatak u virtualnoj učionici (s uputama) koji trebaju riješiti. Napominjemo još jednom da je to probno razdoblje, a nastava će u punom obimu početi u srijedu. Ako se učenici ne mogu ulogirati u sustav ili sustav padne, komunicirat će s razrednicima mailom do oporavka sustava. Napomena: Molimo sve učenike da poštuju vrijeme odvijanje nastave za svoj razred. Na taj način održavamo sustav funkcionalnim. U slučaju prijave prevelikog broja učenika doći će do zasićenja. Ako nešto i propustite, na Youtube- u će biti snimke. Moguće su poteškoće s prijavama i emitiranjem. Važno je da dobijemo povratne informacije o funkcioniranju sustava koji je za sve nas veliki izazov.
|
||||||||
Osnovna škola Majstora Radovana Trogir | ||||||||