preskoči na sadržaj

Osnovna škola Majstora Radovana Trogir

Login
Školsko zvono

Centri izvrsnosti

Sigurniji internet

Obavijest

OBAVIJEST O PROMJENI ADRESE MREŽNIH STRANICA ŠKOLE

Preselili smo na nove stranice, možete nas pronaći ovdje.


OBAVIJEST O PROMJENI RASPOREDA NASTAVE

Poštovani roditelji i učenici,

u skladu s nastalom situacijom, nastava će se odvijati prema sljedećem rasporedu:

Viši razredi (5.-8.) - jutarnja smjena, 4 školska sata.
Niži razredi (1.-4.) - poslijepodnevna smjena, 3 školska sata.

Napominjemo da će obrok koji učenici uzimaju biti osiguran.

Sukladno uputama Ministarstva obrazovanja i mladih, podsjećamo vas da je dolazak učenika u školu obvezan, a učenici 8. razreda koji pišu nacionali ispit iz Engleskog jezika će test pisati.

Molimo vas da redovito pratite mrežne stranice putem kojih ćemo vas izvještavati o načinu rada tijekom štrajka.

Za dodatne upite obratite nam se putem maila: ured@os-mradovana-trogir.skole.hr

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.




OBAVIJEST O ŠTRAJKU

Poštovani roditelji, dragi učenici,

školski sindikat Preporod i Nezavisni sindikat zaposlenih u srednjim školama Hrvatske najavili su štrajk u školskim ustanovama u srijedu 19. ožujka 2025.

U našoj školi će biti organiziran rad u skladu s mogućnostima. Obrok koji učenici uzimaju će biti osiguran.
Sukladno uputama Ministarstva obrazovanja i mladih, podsjećamo vas da je dolazak učenika u školu obvezan, a učenici 8. razreda koji pišu nacionali ispit iz Engleskog jezika će test pisati.

Molimo vas da redovito pratite mrežne stranice putem kojih ćemo vas izvještavati o načinu rada tijekom štrajka.

 

Za dodatne upite obratite nam se putem maila: ured@os-mradovana-trogir.skole.hr

 

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.





OBAVIJEST O ORGANIZACIJI NASTAVE U RAZDOBLJU OD 17. 3. – 3. 4. 2025.

 

Zbog provedbe nacionalnih ispita za učenike osmih razreda u razdoblju od 17. ožujka do 3. travnja, nastava za niže razrede će se odvijati u poslijepodnevnoj smjeni, a za više razrede u jutarnjoj smjeni.

Organizaciju nastave bilo je nužno prilagoditi zbog brojnosti učenika te nedostatka prostora i broja potrebnih dežurnih učitelja za provedbu obvezujućih nacionalnih ispita.

Autobus na relaciji Plano – Trogir bit će prilagođen samo za popodnevnu smjenu, a na liniji Arbanija -Trogir ostaje sve kao i dosad.

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.

Obavijest
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obavijest
Autor: Virgil Jureškin, 13. 6. 2016.

Sretni i veseli ljetni praznici svim učenicima ,a osmašima uspješne prijave i upisi u srednje škole!          

                                                                                            Ravnatelj:
Vilko Stojan, prof.

OBAVIJEST ZA UČENIKE OD 1. DO 7. RAZREDA

RASPORED AKTIVNOSTI ZA UČENIKE 1. DO 7. RAZREDA NAKON ZAVRŠETKA NASTAVNE 2015./2016. GODINE

Nadnevak Vrijeme Poslovi
16. lipnja 2016. četvrtak 8:00 POČETAK DOPUNSKOG RADA ZA UČENIKE KOJI NA KRAJU NASTAVNE GODINE IMAJU OCJENU NEDOVOLJAN IZ NAJVIŠE DVA PREDMETA
24. lipnja 2016. petak 11:30 ZAVRŠETAK  DOPUNSKOG RADA ZA UČENIKE KOJI NA KRAJU NASTAVNE GODINE IMAJU OCJENU NEDOVOLJAN IZ NAJVIŠE DVA PREDMETA
28. lipnja 2016.utorak

(AB)9:00 

(CD)10:00

PODJELA SVJEDODŽBI ZA UČENIKE OD I. –VII. RAZREDA

 

OBAVIJEST ZA UČENIKE 8. RAZREDA

RASPORED AKTIVNOSTI ZA UČENIKE 8. RAZREDA NAKON ZAVRŠETKA NASTAVNE 2015./2016. GODINE

Nadnevak Vrijeme Poslovi
16. lipnja 2016.
četvrtak
8:00 POČETAK DOPUNSKOG RADA ZA UČENIKE KOJI NA KRAJU NASTAVNE GODINE IMAJU OCJENU NEDOVOLJAN IZ NAJVIŠE DVA PREDMETA
24. lipnja 2016. 
petak
11:30  ZAVRŠETAK  DOPUNSKOG RADA ZA UČENIKE KOJI NA KRAJU NASTAVNE GODINE IMAJU OCJENU NEDOVOLJAN IZ NAJVIŠE DVA PREDMETA
27. 06. 2016. ponedjeljak 10.00 SVEČANA  PODJELA  SVJEDODŽBI ZA UČENIKE VIII. RAZREDA
27. 06. 2016. ponedjeljak   POČETAK PRIJAVA OBRAZOVNIH PROGRAMA u Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole
28. 06 2016. utorak   ZAVRŠETAK PRIJAVE OBRAZOVNIH PROGRAMA KOJI ZAHTJEVAJU DODATNE PROVJERE
29.06. – 5.07. 2016.   PROVOĐENJE DODATNIH ISPITA I PROVJERA TE UNOS REZULTATA    1.07. – 6.07. 2015.
do 27.06. 2016.   ROK ZA DOSTAVU DOKUMENTACIJE REDOVITIH 
UČENIKA (STRUČNO MIŠLJENJE ŠKOLSKOG LIJEČNIKA, STRUČNO MIŠLJENJE HZZ-a I OSTALI DOKUMENTI KOJIMA SE OSTVARUJU DODATNA PRAVA ZA UPIS)
5.7. 2016. 
utorak
  ZAVRŠETAK PRIGOVORA NA UNESENE OSOBNE PODATKE, OCJENE, NETJECANJA, REZULTATE DODATNIH PROVJERA I PODATKE NA TEMELJU 
KOJIH SE OSTVARUJU DODATNA PRAVA ZA UPIS
6.07.2016. 
srijeda
  - BRISANJE S LISTA KANDIDATA KOJI NISU ZADOVOLJILI PREDUVJETE
- ZAKLJUČAVANJE ODABIRA OBRAZOVNIH PROGRAMA
- POČETAK ISPISA PRIJAVNICA

07. 07. 2016.
četvrtak

9.00 – 11.00 ZAPRIMANJE POTPISANIH PRIJAVNICA (učenici donose razrednicima)
8.07. 2016.
petak
  BRISANJE S LISTA KANDIDATA KOJI NISU ZADOVOLJILI PREDUVJETE ILI DOSTAVILI PRIJAVNICE
11. 07. 2016.
ponedjeljak
  OBJAVA KONAČNIH LJESTVICA PORETKA
11. – 15. 07. 
2016.
 

- DOSTAVA DOKUMENATA KOJI SU UVJET ZA UPIS U ODREĐENI PROGRAM OBRAZOVANJA ( potvrde školske medicine,  liječnička svjedodžba medicine rada, ugovor o naukovanju učenika i ostali dokumenti kojima su ostvarena dodatna prava na upis) U SREDNJE ŠKOLE

- DOSTAVA POTPISANOG OBRASCA O UPISU U I. 
RAZRED SREDNJE ŠKOLE (UPISNICE) U SREDNJU ŠKOLU KOJU JE UČENIK UPISAO  

- DATUMI ODRŽAVANJA POPRAVNIH ISPITA U KOLOVOZU BIT ĆE REČENI UČENICIMA KOJI BUDU UPUĆENI NA POPRAVNI ISPIT  

- DATUMI ODRŽAVANJA POPRAVNIH ISPITA U KOLOVOZU BIT ĆE REČENI UČENICIMA KOJI BUDU UPUĆENI NA POPRAVNI ISPIT

18. 07. 2016.
ponedjeljak
  OBJAVA SLOBODNIH MJESTA ZA JESENSKI ROK    21. 07. 2015.
14. kolovoza 2016.   SLUŽBENA OBJAVA SLOBODNIH MJESTA ZA JESENSKI UPISNI ROK
kolovoz   DATUMI ODRŽAVANJA POPRAVNIH ISPITA U KOLOVOZU BIT ĆE REČENI UČENICIMA KOJI BUDU UPUĆENI NA  POPRAVNI ISPIT

 

ROKOVI UPISA U SREDNJU ŠKOLU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

2.-15. lipnja 2016. Kandidati s teškoćama u razvoju prijavljuju se uredima državne uprave u županiji i iskazuju svoj odabir s liste prioriteta redom kako bi željeli upisati obrazovne programe
2.- 20.
lipnja 2016.
Upisna povjerenstva ureda državne uprave unose navedene odabire u sustav NISpuSŠ
21.- 23. lipnja 2016. Provođenje dodatnih provjera za učenike s teškoćama u razvoju i unos rezultata u sustav
24.
lipnja 2016.

- RANGIRANJE KANDIDATA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU SUKLADNO LISTAMA PRIORITETA

- SMANJENJE UPISNIH KVOTA RAZREDNIH ODJELA POJEDINIH OBRAZOVNIH PROGRAMA

 

Ravnatelj:
Vilko Stojan,prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]

  

 

preskoči na navigaciju