preskoči na sadržaj

Osnovna škola Majstora Radovana Trogir

Login
Školsko zvono

Centri izvrsnosti

Sigurniji internet

Obavijest

OBAVIJEST O PROMJENI ADRESE MREŽNIH STRANICA ŠKOLE

Preselili smo na nove stranice, možete nas pronaći ovdje.


OBAVIJEST O PROMJENI RASPOREDA NASTAVE

Poštovani roditelji i učenici,

u skladu s nastalom situacijom, nastava će se odvijati prema sljedećem rasporedu:

Viši razredi (5.-8.) - jutarnja smjena, 4 školska sata.
Niži razredi (1.-4.) - poslijepodnevna smjena, 3 školska sata.

Napominjemo da će obrok koji učenici uzimaju biti osiguran.

Sukladno uputama Ministarstva obrazovanja i mladih, podsjećamo vas da je dolazak učenika u školu obvezan, a učenici 8. razreda koji pišu nacionali ispit iz Engleskog jezika će test pisati.

Molimo vas da redovito pratite mrežne stranice putem kojih ćemo vas izvještavati o načinu rada tijekom štrajka.

Za dodatne upite obratite nam se putem maila: ured@os-mradovana-trogir.skole.hr

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.




OBAVIJEST O ŠTRAJKU

Poštovani roditelji, dragi učenici,

školski sindikat Preporod i Nezavisni sindikat zaposlenih u srednjim školama Hrvatske najavili su štrajk u školskim ustanovama u srijedu 19. ožujka 2025.

U našoj školi će biti organiziran rad u skladu s mogućnostima. Obrok koji učenici uzimaju će biti osiguran.
Sukladno uputama Ministarstva obrazovanja i mladih, podsjećamo vas da je dolazak učenika u školu obvezan, a učenici 8. razreda koji pišu nacionali ispit iz Engleskog jezika će test pisati.

Molimo vas da redovito pratite mrežne stranice putem kojih ćemo vas izvještavati o načinu rada tijekom štrajka.

 

Za dodatne upite obratite nam se putem maila: ured@os-mradovana-trogir.skole.hr

 

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.





OBAVIJEST O ORGANIZACIJI NASTAVE U RAZDOBLJU OD 17. 3. – 3. 4. 2025.

 

Zbog provedbe nacionalnih ispita za učenike osmih razreda u razdoblju od 17. ožujka do 3. travnja, nastava za niže razrede će se odvijati u poslijepodnevnoj smjeni, a za više razrede u jutarnjoj smjeni.

Organizaciju nastave bilo je nužno prilagoditi zbog brojnosti učenika te nedostatka prostora i broja potrebnih dežurnih učitelja za provedbu obvezujućih nacionalnih ispita.

Autobus na relaciji Plano – Trogir bit će prilagođen samo za popodnevnu smjenu, a na liniji Arbanija -Trogir ostaje sve kao i dosad.

Ravnateljica:

Zorana Bakula, prof.

Obavijest
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
UPISI DJECE U PRVI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE ZA ŠK.GOD. 2018./2019.
Autor: Virgil Jureškin, 7. 2. 2018.

Prijava djece, dorasle za upis u prvi razred osnovne škole u šk. god. 2018./19., provodit će se u vremenu od 8. do 18. veljače 2018. elektronskim putem na obrascu prijave upisa na mrežnim stranicama www.udu-sdz.hr.

 

Prijavu je potrebno izvršiti prema upisnom području škole objavljenom na web stranici Ureda državne uprave SDŽ i web stranicama osnovnih škola u SDŽ .

 

Školski obveznici su:

  • djeca rođena od 1. travnja 2011. do 31. ožujka 2012. godine
  • djeca kojima je za šk. god. 2017./18. rješenjem Ureda odgođen upis
  • djeca za koju roditelji, odnosno staratelji žele ostvariti pravo na prijevremeni upis u prvi razred (djeca rođena od 1. travnja 2012. do 31. prosinca 2012.)
  • djeca koja trebaju privremeno oslobađanje od upisa u prvi razred (Uredu državne uprave dostaviti zahtjev na obrascu 6, medicinsku dokumentaciju te nalaz jedinstvenog tijela vještačenja).

 

Za prijevremeni upis roditelj, osim prijave online, podnosi i zahtjev na priloženom /obrazac 6/ Uredu državne uprave, Ispostava Trogir. Mišljenje stručnog tima predškolske ustanove dostavlja osnovnoj školi prilikom dogovora o testiranju.

 

Ako roditelji, iz opravdanog razloga, dijete žele upisati u školu kojoj ne pripada prema upisnom području, prijavljuju obje škole s naznakom željene škole i razloga. Provjeru spremnosti obavljaju u matičnoj školi nakon čega se javljaju željenoj školi radi dogovora.

 

Nakon obavljene elektronske prijave djeteta u pripadajuću školu, roditelj/staratelj obavezno se treba javiti školi (u stručno-razvojnu službu) u vremenu od 1. do 8. ožujka 2018. radi dogovora o terminu testiranja i liječničkog pregleda.

 

Potrebna dokumentacija: OIB, preslik domovnice i rodni list (bez obzira na datum izdavanja).

 

 

Za liječnički pregled je potrebno donijeti:

  • cjepnu  i zdravstvenu iskaznicu
  • zdravstveni karton od izabranog pedijatra
  • medicinsku dokumentaciju djeteta
  • nalaz krvne slike i urina (ne stariji od 6 mjeseci); ukoliko ga nema doći 5-6 dana prije termina pregleda po uputnicu u ambulantnu školske medicine.

 

 

Ravnateljica:

Zorana Brodarić, prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]

  

 

preskoči na navigaciju